Cosmarul motociclistului…pana. Fara disperare insa, avem solutii!
Daca la masina e relativ simplu, schimbi roata cu una de rezerva sau folosesti RTF (run flat tyre), ei bine, la motociclete stai un pic cu inima indoita in momentul in care iti pregatesti o plecare. Spatiul de depozitare limitat, comoditatea sau lipsa informatiilor poate face diferenta intre o situatie stresanta si una de rutina, asa cum se intampla in momentul schimbarii unei roti la o masina.
Totusi nu e cazul sa ajungem la disperare. Tehnologia ne ajuta inca o data si ne pune la dispozitie kituri ergonomice, extrem de eficiente prin care putem repara o pana aparuta cand iti e lumea mai draga. Pana la urma, nu cred ca este cineva care si-ar dori sa ramana pe marginea drumului intr-o zona fara semnal telefonic, izolat sau pe autostrada la 50 grade facand autostopul.
Solutii exista chiar dara mergi pe un Hornet, iar spatiul de sub sa permite cateva chei si o lanterna. Pentru a putea repara o pana ai nevoie de cateva lucruri simple: curatarea zonei si eliminarea eventualului element ce a provocat dauna, astuparea cu mijloc adeziv sau snur si umnflarea anvelopei la un nivel acceptabil pentru a permite deplasarea.
Sa va detaliem un astfel de pachet pentru depanare: va contine un element pentru taiere, unul pentru a sigila gaura si un mini compresor ori container cu CO2 sub presiune. Indiferent de optiunea aleasa, pretul este relativ mic (50-100 dolari).
Indicat ar fi pe langa aceste accesorii, ca motocicleta sa fie echipata cu o priza de 12 v sau conector USB. De asemenea si o camera video sport poate fi utila in cazul evenimentelor neasteptate. Asteptam si momentul in care tehnologia fabricarii anvelopelor ne va scapa de frica unei pene de cauciuc sau vor putea fi controlate automat dintr-un calculator central.
Pana una alta, asfalt uscat si drumuri bune fara evenimente!
*sursa : www.youtube.com