„De la Bucuresti la Roma”, aventura verii cu trotineta electrica

A trecut vara si odata cu ea si caldura sufocanta, lasand loc frigului si ploilor. Poate ca pe multi toamna ii incomodeaza, din cauza ca trebuie se adapteze la trafic, la  agitatie, la vreme capricioasa si mohorata. Ei bine, eu rezist eroic, indiferent de vreme, cu ajutorul „batranei” trotinete electrice.


baner-trotinete-gif


Am depasit pragul celor 2 000 km parcursi cu ea, testand-o la maxim in jungla urbana. Pot spune ca a fost folosita zilnic pe distante semnificative si in continuare ii gasesc numai avantaje, indiferent de conditiile climaterice sau trafic.


picture-507


Uzura, schimburile si intretinerea?

  • Cei 2000 km parcursi nu se observa in ansamblu trotinetei. Constructia robusta si materialele de calitate ma fac sa declar acest produs unul de succes.
  • Uzura este minima si se poate observa la nivelul consumabilelor de plastic (cauciucuri si mansoane ghidon). Bateria resista in continuare, timpul de incarcare este aproximativ acelasi, precum si perioada de descarcare. Partea electronica functioneaza perfect, in ciuda intemperiilor intalnite (caldura excesiva, umiditate). Se observa uzura vopselei pe portiunea unde stau cu picioarele pe trotineta si pe partea de jos, cea mai apropiata de asfalt si asta din cauza ca uneori am mai ratat cate-o bordura si am luat-o pe „burta„.
  • Pana acum nu a fost necesar sa inlocuiesc nicio piesa (de constructie sau consumabile). Partea de intretinere se face usor, nu necesita cunostinte tehnice, fiind nevoie de un spray de curatare, un spray degresant, o carpa uscata.

Pentru noi a devenit o rutina transportul zilnic cu trotinetele electrice, in continuare suntem opriti pe strada si bombardati cu intrebari. Reticenta fata de vehiculele alternative, ecologice incepe usor-usor sa dispara, ceea ce ne bucura, mai ales ca astfel se mai reduce numarul soferilor din trafic.


picture-2566


Ca orice produs nou, trotineta electrica se bucura de un val de entuziasm din partea tuturor, ceea ce ma face sa preconizez ca anul viitor piata acestor transportoare electrice va exploda.

Punctele forte raman in continuare cele legate de rapiditatea, eficienta in trafic, costurile mici de utilizare si intretinere, dar si de faptul ca este un vehicul electric. La acestea adaugam constructia robusta, materialele de calitate si accesoriile eficiente pe care le putem alege.

Minusurile sunt legate de mersul pe suprafete alunecoase (pe suprafete ude are tendinta sa patineze), garda la sol ce nu permite trecerea usoara peste borduri mai inalte de 5 cm sau alte obstacole.


picture-3249


Este recomandat sa utilizam o casca de protectie si o pereche de manusi pentru traficul urban. Eu am fost ferit de accidente si evenimente neplacute in trafic, cu toate ca am intalnit destule obstacole, de la persoane speriate, usi de magazine deschise in fata sau lipsa totala de atentie din partea soferilor.

Am trecut de pragul de 2 000 km parcursi aproape zilnic. Nu fiti carcotasi, iarna o lasam la odihna, dar cu grija ca bateriile sa nu ramana niciodata fara curent. Conditiile ideale pentru functionare impuse de trotineta sunt temperaturi peste 0 grade si asfalt uscat.

Cu aceste ganduri in minte va invitam sa testati, sa evaluati si sa ne impartasiti si voi din experienta voastra dupa o vara pe trotineta electrica.

Costin

Pasiunile ne definesc, aventura ne uneste...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *