DJI Care Refresh. Tot ce trebuie sa stii despre asigurarea dronelor DJI

Despre DJI Care Refresh

Fiecare utilizator de dronă și-a pus cel puțin o dată întrebarea ‘’Ce fac dacă îmi pică drona din zbor?’’ sau ‘’Există posibilitatea de a-mi asigura drona în caz de impact/accidente etc? ‘’. În cazul dronelor DJI răspunsul vine rapid – DA. Nu sunt cazuri rare situațiile când utilizatorii au avut parte de incidente neplăcute în timpul zborului. Shit happens, iar DJI s-a gândit la asta și a creat de ceva vreme un plan de service suplimentar numit DJI Care Refresh care te va face să pilotezi drona ceva mai relaxat. 

Producătorul pune la dispoziție un plan de service și asistență care include printre altele până la 2 înlocuiri totale ale aeronavei pe an. Asigurarea DJI Care Refresh nu este dedicată doar dronelor, ci mai multor categorii de produse din portofoliul DJI, incluzând camera sport Osmo Action dar și stabilizatoarele de imagine Ronin și Osmo Pocket. 

drona dji accident in apa

Produse eligibile

Asigurarea DJI Care Refresh poate fi achiziționată împreună cu produsele DJI eligibile. Trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • produsul trebuie să fie nou și neactivat.
  • drona sau gimbalul să fi fost activat în ultimele 48h.
  • mânerul stabilizatoarelor de imagine să fie activat în ultimele 30 de zile.
  • produsul sa fi fost reparat într-un service DJI autorizat (în 72 ore de la primirea e-mailului)
  • produsul să fie activat prin video verification.

Ce acoperă?

  • eroare de utilizare
  • interferente de semnal
  • impact
  • daune produse de apă
  • cădere de la înălțime

Care este diferența dintre garanție și asigurare DJI

Garanția este reprezentată de repararea sau înlocuirea produsului dacă sunt descoperite defecte din fabricație. Asigurarea DJI Care Refresh este serviciul pe care DJI îl pune la dispoziție pentru a înlocui daunele produse de accidente asupra aeronavei, elicelor, bateriei în condiții normale de utilizare. Produsele DJI pot fi utilizate și fără asigurarea DJI Care Refresh, însă aceasta poate reduce considerabil costurile cu repararea.

 

Cum poate fi înlocuită drona?

Asigurarea DJI Care Refresh aferentă unui produs DJI poate fi utilizată contactând serviciul de suport al DJI, în cazul în care ați avut un accident ce a implicat produsul DJI. Produsul trebuie trimis la service-ul
DJI care va evalua daunele și va trimite un deviz utilizatorului. Acesta fie optează pentru reparare, fie pentru înlocuirea produsului. Înlocuirea se face fie cu un produs nou sau un produs echivalent ca și performanță după ce a fost plătit serviciul conform planului DJI Care Refresh.

Dacă se optează pentru înlocuire, utilizatorul trebuie să plătească un cost suplimentar de aproximativ 40$ în cazul DJI Mavic Mini (prima înlocuire), 49$ (a doua înlocuire). Lista completă poate fi consultată aici. Asigurarea DJI Care Refresh și produsul aferent trebuie să fie achiziționate din aceeași țară sau regiune, achiziționate de la dealeri autorizați, iar beneficiile sunt eligibile doar în regiunea de unde a fost achiziționată.

Ce nu acoperă?

  • Pierderea sau pierderea parțială a aeronavei, a gimbalului sau a accesoriilor.
  • Furtul
  • Daunele produse de pilotarea în condiții meteo nefavorabile.
  • Controllerul, acumulatorul pentru Inspire 2, Phantom 4 Pro sau Phantom 4 Advanced.
  • Zgârieturile sau daunele asupra carcasei dacă nu este afectată performanța produsului.
  • Pierderea produsa de forță majora.
  • Solicitările de înlocuire în afara perioadei de valabilitate.
  • Costurile suplimentare rezultate din modificările tehnice sau îmbunătățirile pentru mărirea performanței.
  • Daunele produse de modificările care nu sunt în concordanță cu recomandările de utilizare, utilizarea acumulatorilor modificați sau a unui încărcător improvizat.
  • Daune rezultate în urma utilizării altor accesorii, acumulatori sau software non-DJI.
  • Gimbal reparat sau înlocuit în centre neautorizate.
DJI MAvic mini
 

Costin
Urmareste-ma

Costin

Pasiunile ne definesc, aventura ne uneste...