K2 si Volkl, pe marginea prapastiei?

Compania care detine marcile K2, Volkl, Line, Full Tilt, BCA si Marmot si-a anuntat planul de a vinde sau de a inchide o parte din afacerile cu echipamente pentru sporturile de iarna.

Newell Brands si-a anuntat intentia de a vinde peste 10% din portofoliul sau printr-un comunicat de presa lansat in cursul zilei de ieri. Astfel, K2 Sports, Marker/Volkl, BCA, Line Skis, Full Tilt si Marmot au fost incluse in acest plan, iar daca pana anul viitor compania nu va gasi cumparatori, aceste branduri, pe care CEO-ul companiei, Michael Polk, le considera „distractii”, vor fi lichidate.


k2-skis_1


Reactiile nu au incetat sa apara in urma anuntului facut de companie. Alex Draper, vicepresedintele K2 Sport a declarat ca ei vor continua sa investeasca in echipamente, in oameni si vor face tot ce le sta in putinta pentru a asigura succesul brandului. Angajatii vor ramane concentrati pe nevoile consumatorilor si au incredere ca viitorul nu va fi asa sumbru. Totodata, acesta asigura ca noul sezon va veni cu o noua colectie care a fost deja prezentata retailerilor.

Managementul celorlalte branduri sustin pozitia lui Alex Draper, singurii care nu au facut comentarii fiind cei de la Volkl/Marker.

Momentan nu sunt motive de panica, cel mai probabil Newell Brands vor gasi cumparatori, iar managementul spera sa isi plateasca datoriile. Din punct de vedere business este mai bine sa cumperi o afacere functionala decat sa incepi una de la zero, mai ales ca segmentul de piata dedicat sporturilor de iarna este in continua crestere si diversificare.


k2___skiing_by_razordzign-d3a28f0


In ciuda schimbarilor majore aparute in cadrul companiei K2 – schimbare de personal, renuntarea la cativa schiori pro precum Seth Morrison si Andy Mahre – nu exista motive pentru care Newell Brands nu ar putea gasi cumparator. Toate aceste branduri vin cu o istorie in spate, si-au contruit un renume worldwide (Volkl peste 90 ani de experienta, K2 peste 50 ani), ceea ce ne face sa fim increzatori in faptul ca acesta nu va fi sfarsitul pentru aceste branduri. Ramane de vazut care va fi reteta pe care o vor puna in aplicare cei din managementul Newell Brands.

Olgu

Have less! Do more! Be more!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *