Primul ratrack dezvoltat de Prinoth propulsat cu hidrogen intra la treaba

Intr-o perioada cand vehiculele electrice incep sa ia amploare si timid sa rastoarne ierarhia celor pe benzina, iata ca si statiunile montane incep sa caute si sa foloseasca alternative eficiente si ecologice pentru utilajele folosite pe partii. 

Compania italiana Prinoth a dezvoltat 2 concepte de ratrack, unul electric denumit Husky eMotion si altul alimentat de hidrogen – LEITWOLF h2MOTION.

HUSKY eMOTION nu este primul concept electric dezvoltat, insa este cel mai usor, fiind echipat cu un acumulator de 190kWh si un motor de 200kW (270 cai putere), capabil sa mute zapada aproximativ 3 ore.

Ratrack Prinoth HUSKY eMOTION

Specificatii:

  • Autonomie: pana la 3 ore
  • Acumulator: 190 kWh
  • Putere maxima motor: 200 kW (270 CP)
  • Cuplu max.: 1140 Nm
Ratrack Prinoth HUSKY eMOTION

Ratrack Prinoth LEITWOLF h2MOTION

Conceptul pe hidrogen este primul de acest fel, fiind echipat cu un motor de 400kW (544 cai putere), mai puternic decat unul clasic pe motorina, capabil sa functioneze pana la 4 ore. Ratrackul LEITWOLF h2MOTION este mult mai mare decat Husky eMotion

Specificatii :

  • Autonomie: pana la 4 ore
  • Putere maxima motor : 400 kW (544 HP)
  • Cuplu max.: 2300 Nm
Prinoth LEITWOLF h2MOTION

Prinoth LEITWOLF h2MOTION

Primul concept de ratrack electric a fost dezvoltat in 2019 de catre Kässbohrer Geländefahrzeug si se numea PistenBully 100 E. Acesta putea functiona intre 2.5-3 ore si folosea un acumulator de 126kWh ce se putea incarca in 6.5 h.

Vedem asadar cum revolutia electrica va schimba si modul in care partiile vor fi amenajate. Mult mai eficiente energetic, fara zgomot si mai ales fara poluare. Muntele inseamna natura si aer curat.

Scuterele 100% electrice NIU

Olgu

Have less! Do more! Be more!